eshte termi qe percakton proceset e kontrollit te nje kompanie e cila, per keto funksione, mbeshtetet tek nje partner shume i kualifikuar per te liruar burimet e brendshme dhe per t’i drejtuar ato drejt aktiviteteve qe jane me te orientuara drejt biznesit kryesor te kompanise. Ne u ofrojme bizneseve mundesine per te ulur kostot, per te rritur produktivitetin dhe per te pasur akses ne nje fuqi punetore te kualifikuar. Eshte nje qasje strategjike biznesi qe synon permiresimin e modelit te biznesit te nje kompanie.
Modelet outsourcing
Kujdesi per Klientin (BPO) ju lejon te zgjidhni cilat aktivitete te mbani brenda kompanise dhe cilat te transferoni jashte. Perfitimet kryesore te BPO jane kursimet e parave dhe koha e optimizuar qe do te kerkohet per t’u fokusuar ne biznesin kryesor. Disa perfitime te tjera perfshijne
BPO eshte nje nga ato mjete te krijuara per te siguruar qe çdo realitet qe kerkon nje permiresim te disa prej misioneve dhe funksioneve te tij kryesore, mund te optimizoje burimet e tij, por mbi te gjitha, ne u ofrojme klienteve tane pikerisht ate qe ata presin, duke u kujdesur qe disa pjese te kompaniase te kurohen dhe permiresohen nga specialiste te sektorit.
Zhvillim software te personalizuar ne perputhje me kerkesat e klientit, per te arritur rezultatet me te mira
Lexo me shumeSherbim asistence efikas per cfaredo problematike te brendshme te kompanise
Lexo me shume